بهترین قهوه برای لاغری

بهترین قهوه برای لاغری تنها فاکتور رسیدن به لاغری نیست. قهوه برای لاغری کمک بزرگی می کند اگرچه که میزان کالری و انرژی دانه های قهوه با هم متفاوت است. اما با عدم رعایت رژیم غذایی و ورزش های هوازی لاغری پدید نمی آید.

یکی از بهترین نوشیدنی های صبح و مابقی روز قهوه است. قهوه به تنهایی می تواند خواص زیادی برای ما داشته باشد. تحقیقات انجام شده نشان داده که قهوه به طول عمر کمک می کند. ترکیبات بی نظیر قهوه می تواند در انواع رژیم غذایی گنجانده شود. اگر چه که برخی آن را مناسب نمی دانند. به این علت که ما تمایل داریم قهوه را با چربی، کالری و قند اضافی مصرف کنیم. در ادامه به چند روش برای قرار دادن قهوه در رژیم غذایی خود برای کاهش وزن اشاره خواهیم کرد.

از نوشیدن قهوه اول صبح خودداری کنید

زمانی که از رختخواب خود بیرون میروید شاید احساس کنید به یک فنجان قهوه نیاز دارید. شما با دریافت کافئین خواب خود را از بین خواهید برد اما عواقب بدی در انتظار شما خواهد بود. یکی از بزرگترین دلایل، از دست دادن اشتها برای صبحانه است. قهوه احساس گرسنگی را کاهش می دهد که حذف صبحانه یکی از نتایج آن است. فرد با نخوردن صبحانه، پرخوری را در اواخر روز تجربه خواهد کرد. بهترین زمان سرو قهوه، کمی بعد از صرف صبحانه است.

شاید برای شما جالب باشد : بهترین زمان خوردن کاپوچینو چه موقع است؟

 

زمان استفاده از قهوه برای لاغری را بدانید

بهترین زمان استفاده از قهوه بعد از صبحانه است. استفاده از یک فنجان قهوه در اواخر روز باعث بی خوابی و بی کیفیتی خواب می شود. در پی کم خوابی، انتخاب های نادرست در مورد غذا باعث افزایش وزن خواهد شد. مردم ایتالیا قهوه خود را قبل از ساعت 11 صبح به صورت روزانه می نوشند.

بهترین قهوه برای لاغری

بهترین قهوه برای لاغری و ورزش

نوشیدن قهوه سیاه و پرکافئین  قبل از ورزش های هوازی و بدنسازی به چربی سوزی بیشتری می انجامد. قهوه سیاه بهترین قهوه برای لاغری و افزایش چربی سوزی است. قهوه سیاه ربوستا از کافئین بالاتری نسبت به قهوه های عربیکا برخوردار است.

 

مقدار شیرین کننده قهوه خود را تا حد امکان محدود کنید

قهوه به خودی خود دارای قند و چربی طبیعی است.شیرین کننده های قندی و خامه ای که به قهوه اضافه می شوند، نه تنها به لاغری کمک نکرده بلکه باعث افزایش قند و چربی و در نتیجه چاقی می شود. قند های طبیعی را از میوه ها که دارای قند فروکتوز و گلوکز دریافت کنید. می توانید از شیر که دارای قند لاکتوز است نیز استفاده کنید.

زنان باید مصرف قند روزانه خود را به 25 گرم و مردان 36 گرم محدود کنند. مصرف بیش تر از این اندازه باعث افزایش وزن و چاقی خواهد شد.

طعم دارکردن قهوه

برای طعم دار کردن قهوه چکار کنیم ؟

حال که تمامی شیرین کننده ها را از قهوه خود حذف کردیم می توانیم با چند راهکار ساده طعم قهوه خود را برای ذائقه خود دلنشین کنیم. میتوان به قهوه عصاره وانیل، دارچین، جوز هندی، اسطوخودوس خشک و عصاره نعناع اضافه کنیم.

همچنین میتوان برای شیرین کردن قهوه از شیرین کننده های طبیعی مانند استویا استفاده کرد. ترکیب آب پرتقال با اسپرسو نیز بسیار مقوی است. شاید برای شما عجیب به نظر برسداما ترکیب مرکبات و قهوه طرفداران خاص خود را دارد. کافه های فینیکس، آریزونا از آب پرتقال با اسپرسو برای نوشیدنی صبحگاهی استفاده می کنند. برای تهیه اکسسوری قهوه خود می توانید از پارتاک کمک بگیرید.

بهترین قهوه برای لاغری

بهترین قهوه برای لاغری کدام است ؟

قهوه خود را سیاه و پر کافئین مصرف کنید. ممکن است کمی سخت به نظر برسد اما اگر به دنبال بهترین قهوه برای لاغری و کاهش وزن هستید این تلاش می تواند گزینه خوبی باشد. برای اکثر مردم فکرکردن به یک فنجان قهوه سیاه کمی سخت است اما با چندبار استفاده به آن عادت خواهید کرد. اگر در کاهش وزن مشکل دارید به خاطر داشته باشید که قهوه سیاه کالری بسیار کمی دارد. برای افزایش متابولیسم و چربی سوزی بهتر است از قهوه های روبوستا با ترکیبی از دو گونه عربیکا و روبوستا استفاده کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.