بهترین قهوه برای تازه کارها

قهوه برای تازه کارها ممکن است به حدی مهم باشد که به گروه عاشقان قهوه بپیوندند و یا استفاده از آن را برای همیشه ترک کنند. آیا تازه با دنیای قهوه آشنا شده اید ؟ شاید برایتان سوال باشد که بهترین قهوه برای تازه کارها چه قهوه ای خواهد بود. اگر اصطلاحات و یا کلمات جدیدی در دنیای قهوه شنیده اید نگران نباشید. گزینه های زیادی برای کسانی که به دنبال لذت بردن از قهوه خود هستند وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

فرهنگ استفاده از قهوه در کشور ما، روزافزون است. بنابراین ما بدون وقفه ای به معرفی انواع مختلف قهوه برای تازه کار ها خواهیم پرداخت.

موکا برای تازه کارها

موکا برای تازه کارها

اگر تلخی قهوه شما را کمی اذیت می کند و عادت به سرو آن ندارید، می توانید از موکا استفاده کنید. موکا از ترکیب شکلات با اسپرسو و شیر به همراه فوم آن تهیه می شود. البته در مصرف آن مراعات کنید.

کاپوچینو

کاپوچینو برای تازه کارها

اگر به سرو قهوه آن هم به صورت روزانه عادت ندارید، کاپوچینو نیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شروع شما باشد. ترکیبات اصلی کاپوچینو شامل یک شات اسپرسو و شیر به همراه فوم شیر است. در برخی کشور های دنیا مانند استرالیا از پودر شکلات بر روی فوم شیر استفاده می شود. ولی در برخی از کشور ها مانند ایتالیا این چنین مرسوم نیست.

لاته

قهوه برای تازه کارها

این نوشیدنی همانند گزینه های قبلی برای شروع استفاده از قهوه برای افراد تازه کار عالی است. مشابه کاپوچینو و موکا، لاته از یک شات اسپرسو تهیه می شود. از طرفی از شیر بخارپز و فوم شیر در ترکیبات آن دیده می شود. بزرگ ترین فرق لاته با سایر سرو های قهوه، مهارت دیزاین فوم آن با شیر است که به باریستای شما بستگی دارد.

قهوه سرد

قهوه سرد در فصول گرم طرفداران زیادی را به همراه دارد. سرو قهوه سرد نه تنها میزان کافئین مورد نیاز بدن شما را تامین می کند، بلکه در خنک کردن بدن بسیار موثر است.شما میتوانید یک شات اسپرسو را با شیر، عسل و یخ سرو کنید. اینگونه میتوانید غلظت خوبی به قهوه خود بدهید. برای جلوگیری از آبکی شدن قهوه سرد خود نیز می توانید قهوه اسپرسو خود را در قالب یخ فریزر یخچال بگذارید تا پس از قرارگرفتن در محیط و لیوان، طعم آب نگیرد.

شاید برای شما جالب باشد : بهترین قهوه برای لاغری

اما آیا قهوه برای تازه کارها حتما باید با شیر ترکیبت شود ؟

خیر. ممکن است شما به لاکتوز شیر حساسیت داشته و یا از رژیم خاصی مانند گیاهخواری پیروی کنید. شما به هردلیل در صورت عدم استفاده از شیر می توانید از جایگزین های دیگر مانند شیر سویا، شیر بادام، شیر نارگیل و … استفاده کنید. شما می توانید برای تهیه انواع قهوه تازه رست به فروشگاه تلنت مراجعه کنید و با توجه به سلیقه خود، قهوه خود را سفارش و درب منزل تحویل بگیرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.