تلنت به دنبال دنیای بدون کربن

در دنیای صنعتی امروز با توجه به تقاضا و تأمین کالا، محصولات توسط انرژی‌های تجدید ناپذیر و غیر اصول اخلاقی تولید می‌شوند. آلاینده‌های کربن از بزرگ‌ترین دشمنان کره خاکی ماست. اگر در سال جدید به دنبال تغییری در سبک زندگی هستید با ما همراه شوید تا با قدم‌های کوچک، اتفاقات بزرگی را برای دنیایی بدون کربن رقم بزنیم.

محصولات بدون کربن چیست ؟

قهوه های بدون کربن تلنت

محصولات بدون کربن به محصولاتی گفته می‌شود که در فرآیند تولید، از منابع انرژی پایدار و به‌دوراز سوخت‌های فسیلی و دیگر آلاینده‌های کربن تولید می‌شوند و ما به ازای کربن تولیدشده درروند تولید و توزیع درختانی کاشته می‌شوند تا در چرخه طبیعت تعادلی ماندگار ایجاد شود. تلاش به حفظ دنیای بدون کربن می‌تواند به کاهش گرمایش جهانی و مخاطرات مرتبط با تغییرات آب و هوایی کمک کنند.

کاغذ کاشتنی تلنت به مناسبت سال جدید

کاغذ کاشتنی تلنت به مناسبت سال جدید

این کاغذ خاص از بازیافت اضافات کاغذهای ماشینی و افزودن بذر گیاهان به‌صورت دست‌ساز ساخته می‌شود. با کاشتن این کاغذ در گلدان یا باغچه، بذرهای داخل آن سبز می‌شوند و خود کاغذ به چرخه طبیعت برمی‌گردد.
روش کاشت اول
کاغذ را خوب در آب بخیسانید. کاغذ مرطوب را روی خاکی که قبلاً مرطوب کرده‌اید قرار دهید و با لایه‌نازکی از خاک (حداکثر 5 میلی‌متر) روی آن را بپوشانید. خاک را تا سر زدن جوانه‌ها مرطوب نگه‌دارید.
روش کاشت دوم
یک ابر را بخیسانید و داخل یک ظرف کم‌عمق که کف آن کمی آب ریخته‌اید قرار دهید. کاغذ را بخیسانید و روی ابر قرار دهید. اگر آب داخل ظرف تمام شد آب اضافه کنید تا ابر و کاغذ مرطوب بمانند. پس از جوانه زدن کاغذ آن را مانند روش اول در خاک بکارید.

اگر کاغذها سبز نشد ؟

برای ساخت این کاغذها بذرهای مختلف بررسی و از مرغوب‌ترین بذرها استفاده می‌شود. به‌علاوه با آزمون‌های مختلف و دوره‌ای در تمام مراحل ساخت کاغذ از سلامت بذرها اطمینان حاصل می‌شود. بااین‌حال ممکن است در برخی شرایط گیاهان طوری که انتظار داریم رفتار نکنند. تجربه به ما نشان داده که آواز خواندن برای بذرها و گیاهان در هیچ شرایطی ضرر ندارد.

قهوه تلنت همراه دنیای بدون کربن

قهوه تلنت برای جبران کربن‌های ناخواسته ایجادشده در چرخه تولید، توزیع و ایجاد فرهنگ‌سازی اقدام به کاشت درخت می‌کند. قهوه‌های اسپشیالیتی قهوه تلنت همگی از ساختار دنیای بدون کربن پیروی می‌کنند. هر آنچه کربن در تولید و توزیع این قهوه‌ها به طبیعت اضافه شود ما نیز همپای آن درختی در طبیعت می‌کاریم. باور ما به داشتن دنیایی بدون کربن هست تا بتوانیم در آن زندگی‌ای پایدار را تجربه کنیم.

لازم به ذکر است که فروش قهوه در مجموعه تلنت به‌صورت اینترنتی با بسته‌بندی‌های قابل بازیافت، با کمترین تعداد میانجی و به‌صورت مستقیم هست؛ تا محصولات قهوه تلنت با کمترین میزان کربن تولیدی به دست دوستداران قهوه برسد.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

با سلام و عرض ادب و احترام
از اینکه با ارسال این هدیه به یاد من بودید بسیار سپاسگزارم.
عید نوروز بر مجموعه قهوه تلنت مبارک

خسته نباشید به گروه خوب تلنت
سپاسگزاریم ازتون بابت کار زیباتون
از این که با شما همکاری دارم خرسندم و پیشنهادم همیشه شما بودین مخصوصا قهوه های تخصصی که بهترینه 👍