خرید قهوه بلند و اسپشیالیتی در اصفهان

قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب و رایج در جوامع مختلف است که در فرهنگ های مختلف دیده می شود. یکی از شهر های با فرهنگ و تاریخ غنی که به عنوان جاذبه های بی نظیر مختلف در قلب ایران جای گرفته، اصفهان است. تاریخ نوشیدن قهوه در اصفهان به قرون وسطی باز می گردد که به عنوان یک نوشیدنی محبوب در گردهمایی ها مرسوم بوده است. از قدیمی ترین قهوه خانه اصفهان، می توان به قهوه خانه حاج میرزا اشاره کرد که در زمان صفویه، مردم برای مناسبات، دیدار و یا رفع خستگی به این قهوه خانه محبوب می رفتند. قهوه خانه حاج میرزا، محلی برای شاهنامه خانی، تعزیه خانی، نمایش آثار هنری و صنایع دستی و … بوده است. در ادامه به معرفی یک فروشگاه تخصصی در زمینه خرید قهوه در اصفهان خواهیم پرداخت.

بهترین قهوه فروشی اصفهان

اصفهان، شهری آشنا با فرهنگ قهوه و انواع آن است. از این رو قهوه فروشی های متعددی در سطح شهر، خدمات مختلفی را برای علاقه مندان به قهوه، ارائه می دهند. در ادامه، تلاش خواهیم کرد تا یکی از بهترین قهوه فروشی اصفهان را به شما معرفی کنیم.

قهوه تلنت، عاشقی که همه او را دوست خواهند داشت

نگرش حرفه ای و تخصصی تیم قهوه تلنت، باعث تهیه بهترین دانه های قهوه در دنیا و  استفاده از بروز ترین دستگاه های صنعتی رست و عرضه قهوه های ترکیبی و تخصصی زیر نظر متخصصین در سال 1397 در شهر اصفهان گشت.

ارائه خدمات جضوری برای خرید قهوه در اصفهان از یک طرف و ارائه خدمات به صورت آنلاین و فروشگاه اینترنتی خرید قهوه اصفهان از سوی دیگر، به محبوبیت تلنت افزود تا خیلی زود در قلب مردم این شهر جای بگیرد. در ادامه به خدمات ویژه و تخصصی فروشگاه قهوه تلنت اشاره خواهیم کرد.

کیفیت بالا

به جرأت می توان گفت قهوه تلنت بزرگترین و تخصصی ترین کارخانه رست قهوه اصفهان می باشد چرا که رست تخصصی و پایدار در کنار انتخاب تخصصی و موشکافانه تهیه دانه سبز از کشور های عرضه کننده مانند کلبیما، بزریل، اتیوپی، گواتمالا، کاستاریکا، ویتنام و … به کیفیت محصولات تلنت افزوده است.

خدمات قبل و پس از خرید

قهوه تلنت، با در نظر گرفتن نیاز مشتری و ارائه مشاوره، جهت خرید مناسب و از طرفی با فرهنگ سازی و آموزش قهوه با توجه به نوع دم آوری، به صورت حضوری و آنلاین، خدمات خود را ارائه می دهد.

احترام به زندگی پایدار

قهوه تلنت، با توجه به ارزش های اجتماعی، انسانی و حفظ کره زمین، اصول اخلاقی خود را سرلوحه کار خود قرار داده و در کاشت درختان جهت جلوگیری از اضافه نمودن کربن به چرخه زندگی کمک می کند. درک این موضوع توسط مشتریان فهمیده وفادار قهوه تلنت، باعث تشویق و حمایت از زندگی بدون کربن است.

رست تخصصی در اصفهان

استفاده از بروز ترین دستگاه های رست قهوه در کنار متخصصین کار آزموده، سبب عرضه بهترین رست های قهوه بلند و اسپشیالیتی شده است. رست پایدار و عدم آسیب به محیط زیست از دیگر دغدغه های قهوه تلنت است که سبب شده این مجموعه به عنوان یکی از بهترین کارخانه رست قهوه اصفهان شناخته شود.

تنوع محصولات

قهوه تلنت، مجموعه ای از بهترین قهوه های ترکیبی عربیکا و ربوستا و قهوه های سینگل اورجین (تک خاستگاه) و انواع محصولات پودری و فوری را برای انواع سلیقه و ذائقه عرضه می کند که با در نظر گرفتن کیفیت قهوه ها و تازه بودن در رست قهوه ارائه دهنده بهترین قهوه اصقهان می باشد. در ادامه به صورت مختصر، به آن ها اشاره خواهیم کرد.

قهوه اسپشیالیتی

با کیفیت ترین گونه های قهوه که طبق دستور العمل های سازمان بین المللی قهوه تهیه می شوند را قهوه اسپشیالیتی می نامند. تجربه قهوه اسپشالیتی برای عاشقان قهوه، شگفت انگیز خواهد بود.

اگر به دنبال خرید انواع قهوه های اسپشیالیتی در اصفهان هستید، قهوه های اسپشیالیتی نظیر کلمبیا، پاناما و اتیوپی تلنت، نیاز شما را به بهترین شکل، پاسخ خواهند داد. اگر به دنبال قهوه بدون کافئین هستید، به فروشگاه قهوه تلنت مراجعه کنید.

برای مشاهده و خرید قهوه تخصصی کلیک کنید

قهوه ترکیبی

از اصلی ترین دلایل ترکیب کردن گونه های مختلف قهوه و تولید قهوه ترکیبی ، ایجاد طعم، عطر، غلظت و اسیدیته منحصربه فرد است. برای پاسخگویی به ذائقه های متفاوت، قهوه تلنت مجموعه ای از 4 ترکیب برای مشتریان خود عرضه کرده است.

ترکیب زرد عربیکا، ترکیب نارنجی و ترکیب آبی (میکس قهوه عربیکا و روبوستا) و ترکیب سیاه فول کافئین از قهوه های ترکیبی تلنت است.

خرید قهوه ترکیبی در اصفهان

برای مشاهده و خرید قهوه ترکیبی کلیک کنید

محصولات پودری

چای ماسالا، کاپوچینو، هات چاکلت، قهوه ترک و … برخی از محصولات پودری با کیفیت هستند که برای تکمیل سلیقه و ذائقه متفاوت، در مجموعه قهوه تلنت عرضه می شود.

برای مشاهده و خرید محصولات پودری کلیک کنید

سخن پایانی

فرهنگ مردم اصهفان که به عنوان یکی از قدیمی ترین شهر های جهان شناخته می شود شامل مهمان نوازی، شعر، ادبیات و هنر است که نوشیدن چای و قهوه از دیرباز تا کنون به خوبی در این فرهنگ دیده می شود. فروشگاه قهوه تلنت در اصفهان، یکی از بهترین مکان های خرید حضوری قهوه ترکیبی و اسپشیالیتی با رست منحصر به فرد و پایدار با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کره زمین مشغول به فعالیت است.

ارائه خدمات تلنت، تنها به اصفهان محدود نمی شود. ارائه خدمات اینترنتی آنلاین، این امکان را برای مردم عزیز کشورمان فراهم نموده تا بعد از تکمیل خرید، سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند.

‫5/5 ‫(1 نظر)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.