بهترین زمان نوشیدن انواع قهوه

زمان نوشیدن قهوه

طیف گسترده ای که امروزه از انواع قهوه در دسترس است، زمان نوشیدن قهوه را نیز متفاوت کرده است. همچنین تنوع ترکیبات قهوه، روز افزون بوده که می تواند راه دوست داران قهوه را در انتخاب نوشیدنی سخت کند. بهتر است در انتخاب نوشیدنی به زمان روز توجه داشت. اگر ترجیحات شخصی را در این مقاله کنار بگذاریم، انواع خاصی از نوشیدنی های قهوه ممکن است برای زمان های مختلف روز مناسب باشد.

اسپرسو

بهترین زمان نوشیدن اسپرسو
بهترین زمان نوشیدن اسپرسو

 

استفاده از اسپرسو با معده خالی و ناشتا ممکن است عوارضی در پی داشته باشد. اکثر افراد به دنبال تامین انرژی روزانه خود به دنبال قهوه اسپرسو بعد از بیداری صبح هنگام هستند. اسپرسو بدون شیر و افزودنی های دیگر سرو می شود. در این صورت تلاش کنید حتما بعد از صرف صبحانه، قهوه خود را میل کنید.
اسپرسو اکثرا از یک قهوه سیاه قوی و کافئین بالا تهیه می شود. اغلب این نوشیدنی را در پایان غذا به علت قدرت کافئین موجود در آن، می نوشند. کافئین بالای اسپرسو می تواند بر احساس خواب آلودگی بعد از غذا کمک کند. برای تهیه قهوه اسپرسو کافئین دار تلنت، به بلک بلند ترکیبی مراجعه کنید.

 

ماکیاتو

بهترین زمان نوشیدن ماکیاتو
بهترین زمان نوشیدن ماکیاتو

در ابتدا اشاره کنیم که ماکیاتو میتواند با فوم یا صاف سرو شود. از اصلی ترین ترکیبات ماکیاتو میتوان به شیر آن اشاره نمود.

به این دلیل می توان ماکیاتو را نوشیدنی صبحگاهی در نظر گرفت.

 

لاته

 

لاته، شیری ترین شکل قهوه است و قطعاً توسط سنت گرایان قهوه، صرفاً یک نوشیدنی صبحگاهی است. این نوشیدنی پرطرفدار از اسپرسو و شیر داغ تهیه می شود و با مهارت کافه من با فوم شیر دیزاین می شود. این نوشیدنی را سرد هم می نوشند.

در روش سرد، تکه های یخ را به لاته اضافه می کنند که می تواند در روزهای گرم سال به عنوان یک نوشیدنی گوارا به صورت سرد، سرو شود. لاته گزینه مناسبی برای دورهمی های دوستانه می باشد. از این رو در کنار مکالمه گرمتان از این نوشیدنی لذت ببرید.

 

کاپوچینو

بهترین زمان نوشیدن کاپوچینو
بهترین زمان نوشیدن کاپوچینو

کاپوچینو حاوی لاکتوز و چربی شیر است. در این راستا، کاپوچینو انرژی مورد نیاز روزانه شما را به خوبی تامین خواهد کرد. این نوشیدنی از یک شات تک یا دوبل اسپرسو و شیر و فوم آن تهیه می شود. کاپوچینو نسبت به سایر قهوه ها سیر کننده تر است، بنابراین ممکن است بهترین قهوه برای انتخاب بعد از یک وعده غذایی بزرگ نباشد. کاپوچینو را صبح هنگام بنوشید. اگر زمان خوردن قهوه صبح را ندارید، شما میتوایند با تهیه کاپوچینوی فوری تلنت به ترکیب دلخواه خود در کمترین زمان برسید.

 

موکا

 

"

 

اصلی ترین ترکیبات موکا از اسپرسو، شیر داغ و پودر کاکائو است. میتوان از پودر کاکائو برای تزئین نوشیدنی خود بهره ببرید. موکا با سطح خامه ای شیر پوشیده می شود. این نوشیدنی پر طرفدار به دلیل ماهیت سیر کنندگی، معمولاً به عنوان نوشیدنی صبحگاهی در نظر گرفته می شود. بهترین زمان استفاده موکا صبح با یک میان وعده کوچک می باشد.

آمریکانو

قهوه آمریکانو
قهوه آمریکانو

 

آمریکانو در اصل یک اسپرسوی آبکی است. مقدار آب قهوه آمریکانو به نظر شخصی شما بستگی دارد. شما میتوانید آب داغ را به میزان دلخواه به یک یا دو شات اسپرسو اضافه کنید تا نوشیدنی بزرگتری داشته باشید. آمریکانو را در هر زمانی از روز میتوان سرو کرد.

 

نتیجه گیری

اگر می خواهید سنت های فرهنگ قهوه ایتالیایی را رعایت کنید، بهترین کار این است که میزان شیر قهوه خود را بررسی کنید. اگر حاوی شیر است، آن را بعد از ناهار ننوشید. توضیح این موضوع این است که اعتقاد بر این بود که دستگاه گوارش انسان برای هضم شیر فقط در صبح‌ها مجهزتر است. برای تهیه انواع قهوه میتوانید از مشاورن تلنت کمک بخواهید. همچنین طیف تنوع قهوه تلنت، به شما در خرید قهوه مورد نظرتان کمک خواهد کرد.

اگر ذائقه شما به اسپرسو نمی خورد و هوس یک کاپوچینوی بعدازظهر را دارید، فقط با ترجیح شخصی خود بروید و قهوه را متناسب با روحیه خود انتخاب کنید. خوشبختانه طیف وسیعی از قهوه سازهای تجاری و دستگاه های قهوه دانه به فنجان ما طیف کاملی از نوشیدنی ها را ارائه می دهند، بنابراین شما همیشه می توانید انتخاب درستی داشته باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.